Friday, October 21, 2011

ပါတီတည္ေထာင္ျခင္း ၂၃ ႏွစ္ေျမာက္ အထိမ္းအမွတ္ အခမ္းအနားတြင္ ပါတီအေထြေထြအတြင္းေရးမွဴး ဦးေငြလင္း ေျပာၾကားေသာ ေက်းဇူးတင္စကား

 
ႂကြေရာက္လာၾကတဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီရဲ႕ မဟာမိတ္မ်ား၊ က်ေနာ္တုိ႔ ပါတီက ရဲေဘာ္မ်ား၊ ရဲေဘာ္ ရဲဘက္ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္မ်ား ခင္ဗ်ာ …
ဒီကေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ ပါတီရဲ႕ ၂၃ ႏွစ္ေျမာက္ ပါတီဖြဲ႔စည္း တည္ေထာင္ျခင္း အခမ္းအနားကုိ အခုလုိ စုံစုံညီညီ တက္ေရာက္ ေပးတဲ့အတြက္၊ လုံျခံဳေရး အခက္အခဲ၊ အေထြေထြ အခက္အခဲမ်ားၾကားက အခုလုိ တက္ေရာက္ေပးတဲ့အတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီအေနနဲ႔ အလြန္ပဲ ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း ဦးစြာေျပာလုိပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဒီမွာတက္ေရာက္ ၿပီးေတာ့မွ မိမိတုိ႔ပါတီရဲ႕ အျမင္၊ မိမိတုိ႔ တပ္ေပါင္းစုမ်ားရဲ႕ အျမင္ေတြကုိ ေဆြးေႏြးေပးတာ၊ ေနာက္ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီ ပုိမုိႀကံ့ခုိင္ေအာင္ ပုိမုိ အလုပ္လုပ္ႏုိင္ေအာင္ အႀကံျပဳေဆြးေႏြးတာ၊ ေနာက္ ကေန႔ အေျခအေနႀကီးအေပၚမွာ သုံးသပ္ၿပီးေတာ့မွ ဘယ္လုိ လက္တြဲတုိက္ပြဲဝင္ၾကမလဲဆုိတဲ့ သႏၷိ႒ာန္ ပုိက်ေအာင္၊ ပုိခုိင္မာေအာင္ ေဆြးေႏြးေပးၾကတာေတြဟာ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီအဖု႔ိဆုိရင္ တန္ဖုိးအနဂၣထုိက္တဲ့ အရာကိစၥေတြျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာၾကားလုိပါတယ္။ အင္မတန္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


ဒီမွာ ေခါင္းေဆာင္မ်ားရဲ႕ ေဆြးေႏြးခ်က္ေတြ အထဲမယ္၊ ေဆြးေႏြးခ်က္တုိင္း ေဆြးေႏြးခ်က္တုိင္း အရာရာ အင္မတန္ တန္ဖုိး ႀကီးပါတယ္။ ဒါေတြဟာ တကယ့္ကို အလုပ္လမ္းၫႊန္ျဖစ္ပါတယ္။
KNU ရဲ႕ တာဝန္ရွိသူ ေစာသမိန္ထြန္းေျပာတဲ့စကားထဲမယ္ ဒီေန႔ ဒီေကြ႔ကုိ ဘယ္တက္နဲ႔ေလွာ္မလဲဆုိတဲ့ကိစၥ၊ သိပ္အေရး ႀကီးတဲ့ ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဒီေကြ႔ကို ဘယ္ေကြ႔မွန္းသိဖုိ႔ သိပ္အေရးႀကီးတယ္။ အဲဒီေကြ႔ကုိ ဘယ္တက္နဲ႔ေလွာ္မွ သင့္ေတာ္မလဲဆုိတာကုိ ေ႐ြးခ်ယ္တတ္ဖုိ႔ သိပ္အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒီမွာ ဖထီးက က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ေထာက္ျပတာကေတာ့ ၂၀၀၈ အေျခခံ ဥပေဒကုိ မဖ်က္သိမ္းႏုိင္ေသးသေ႐ြ႕ ဒီေကြ႔ကို ေက်ာ္ႏုိင္မယ္မထင္ဘူးဆုိတဲ့ဥစၥာ။ ဒါ သိပ္ေကာင္းတဲ့ Message ျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခု။ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ NDF ဒု ဥကၠ႒ႀကီး ဦးခုိင္စုိးႏုိင္ေအာင္က က်ေနာ္တုိ႔ကုိ အႀကံျပဳပါတယ္။
ဒါကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ အဆုိးေရာ အေကာင္းေရာအတြက္ ျပင္ဆင္ၾကရေတာ့မယ္။ အေရးအႀကီးဆုံး ဖိအား ၄ ရပ္ လုိတယ္။ အဲဒီဖိအား ၄ ရပ္က စစ္ေရးဖိအား၊ ႏုိင္ငံေရးဖိအား၊ လူထုဖိအားနဲ႔ သံတမန္ေရးဖိအား ျဖစ္တယ္။ သိပ္ကုိ မွန္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ အင္မတန္ အေလးထားရမယ့္ ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ ဖိအား ၄ ရပ္မရွိဘဲ က်ေနာ္တုိ႔ ဘာေျပာလုိ႔ ဘာခရီး ေရာက္မွာလဲ။ ဘာေျပာလုိ႔မွ ဘာခရီးမွ မေရာက္ပါဘူး။ ဒီ ၄ ရပ္ရွိမွ က်ေနာ္တုိ႔ ေရွ႕ခရီးကုိ သြားဖုိ႔၊ က်က်နန သြားႏုိင္လိမ့္မယ္လို႔ က်ေနာ္တုိ႔ ျမင္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုက က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ FDB အတြင္းေရးမွဴးခ်ဳပ္ ကိုႏုိင္ေအာင္၊ ေထာက္ျပတဲ့အခ်က္။
ဒီအခ်က္လည္း အေလးထားစရာျဖစ္တယ္လုိ႔ က်ေနာ္ျမင္တယ္။ ကေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ ရရွိခ်က္တခ်ဳိ႕ ေတြ႔ေနရၿပီ။ ျမင္သာထင္သာ ဘယ္ေလာက္ရွိသလဲဆုိရင္ ေခါင္းေဆာင္ေတြအားလုံး သိတဲ့အတုိင္းပဲ တစုံတရာရွိၿပီး တစုံတရာလည္း မရွိပါဘူး။ သင့္တင့္ေသာ အေျပာင္းအလဲျဖစ္ထြန္းမႈတခ်ဳိ႕ ေတြ႔ရတယ္။ ဒီျဖစ္ထြန္းမႈေတြ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္တာလဲ။ ဗိုလ္သိန္းစိန္ စိတ္ရင္းေကာင္းလုိ႔လား။ ဒီလုိ မဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ ၂၃ ႏွစ္၊ ၂၆ ႏွစ္၊ ႏွစ္ ၆၀ က်ေနာ္တုိ႔ တုိက္ပြဲရဲ႕ ရလဒ္ျဖစ္တယ္လုိ႔ ဒီလုိေထာက္ျပပါတယ္။ ဒါ အေသအခ်ာပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ တုိက္ပြဲမရွိရင္ ဘာမွမရွိဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ တုိက္ပြဲရွိရင္ NLD လည္း ရွိတယ္၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လည္း ရွိတယ္၊ ၉၀ ရလဒ္လည္း ရွိတယ္၊ ေတြ႔ဆုံေဆြးေႏြးမႈလည္း ရွိတယ္၊ ထပ္ၿပီး ဒီမုိကေရစီလည္း ရွိႏုိင္တယ္၊ တန္းတူေရးလည္း ရွိႏုိင္တယ္။ အဲဒါေတြမရွိရင္ေတာ့ ဘာမွ မရွိဘူး။ ကေန႔ တုိက္ပြဲရလဒ္၊ ရရွိေနတဲ့ ရလဒ္သည္ အဲဒီ တုိက္ပြဲမ်ားရဲ႕ စုစည္း ခ်က္ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေထာက္ျပပါတယ္။ ေက်းဇူးအင္မတန္တင္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ NDD ရဲ႕ ဥကၠ႒ မခင္ဥမၼာကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်းဇူးတင္တယ္။ လူ႔ေဘာင္အေဟာင္းမွာ ဘာေတြ ကင္းမဲ့ေနတာလဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ လူ႔ေဘာင္အေဟာင္းႀကီး၊ ကေန႔အထိ အေဟာင္းႀကီးပဲ။ ဒီအေဟာင္းႀကီးမွာ ဘာေတြ မရွိဘူးလဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ျဖစ္ခ်င္တဲ့ လူ႔ေဘာင္အသစ္မွာ ဘာေတြရွိေစခ်င္တာလဲ စသည္ျဖင့္ ဒီအခ်က္ကုိ ေထာက္ျပပါတယ္။ ဒီအခ်က္ေတြအတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ အလုပ္ေတြလုပ္ၾကရမယ္ဆုိတာကုိ အေလးအနက္ ေထာက္ျပသြားပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ NLD-LA ရဲ႕ ဥကၠ႒ႀကီး ဦးဗုိလ္ေသာင္းပါ။ ဦးဗုိလ္ေသာင္းကေတာ့ ေဆြးေႏြးခ်က္ေတြထဲမွာ ကေန႔ အေျခအေနေတြက ေတာ္ေတာ္ေလးေတာ့ ဟုတ္ေနပုံပဲလုိ႔ ထင္ဖြယ္ရာရွိတယ္တဲ့။ ဒါေပမယ့္ သူ မထင္ဘူး။ ဥကၠဌႀကီးက မထင္ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ မေန႔က၊ တေန႔က ၆၃၅၉ ေယာက္ အက်ဥ္းသားေတြလႊတ္တဲ့အထဲမွာ က်ေနာ္တုိ႔ ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသားဆုိလုိ႔ ၂၀၀ ပဲပါတယ္။ ဒါကုိၾကည့္ရင္ စစ္အစုိးရရဲ႕၊ ဦးသိန္းစိန္အစုိးရရဲ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲခ်င္တယ္ ဆုိတဲ့ အေျပာင္းအလဲအေပၚမွာ သူ႔ willing ဘယ္ေလာက္ရွိသလဲ။ အေျပာလွေပမယ့္ လက္ေတြ႔က ဘာမွ မပါေသးဘူးဆုိတာကုိ ေထာက္ျပတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေတြအတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ မ်ဳိးဆက္ေတြလက္ဆင့္ကမ္းၿပီး သယ္ေဆာင္ၾကရလိမ့္ဦးမယ္လုိ႔ ေထာက္ျပတာ ေက်းဇူးတင္တယ္။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ FDB ရဲ႕ ဒုတိယအတြင္းေရးမွဴးခ်ဳပ္လည္းျဖစ္၊ ေနာက္ BWU ရဲ႕ တာဝန္ရွိသူလည္းျဖစ္တဲ့ မႏုိးႏုိးထက္စံ ျဖစ္ပါတယ္။ သ ူေထာက္ျပတာေတာ့ ဂစ္တာတစ္လက္တီးသလုိပဲ ႀကိဳးေျခာက္ႀကိဳး ပါတယ္။ ႀကိဳးေျခာက္ႀကိဳးရဲ႕ Tone ေတြ အနိမ့္အျမင့္ေတြ ကြာတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီသံစဥ္ေတြကုိ ညီေအာင္ညႇိတတ္႐ုံနဲ႔ ဂီတျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဂီတျဖစ္ဖုိ႔ဆုိရင္ သံစဥ္ေတြသိဖုိ႔လုိတယ္၊ ႀကိဳးေတြကုိသိဖုိ႔ လုိတယ္ စသည္ျဖင့္ သိပ္အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ကို ေထာက္ျပသြားတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ဦးကေတာ့ ကိုမ်ဳိး၀င္း။
ABSDF ရဲ႕ ဒုတိယဥကၠ႒လည္းျဖစ္၊ DAB ရဲ႕ အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴးလည္းျဖစ္တဲ့ ကိုမ်ဳိးဝင္းရဲ႕ တင္ျပခ်က္ေတြဆုိရင္ အက်ယ္အျပန္႔ကိုပဲ အားရပါးရ တင္ျပေပးသြားတာျဖစ္ပါတယ္။ တင္ျပေပးတဲ့အခ်က္အလက္ေတြအကုန္လုံးက က်ေနာ္တုိ႔ အေလးထားရမယ့္ အခ်က္အလက္ေတြ ျဖစ္တယ္။ အထူးသျဖင့္ က်ေနာ္တုိ႔ မ်ဳိးဆက္သစ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတြ၊ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်ာင္းသားေတြ၊ က်ေနာ္တို႔ လူငယ္ေတြ အေလးထားရမယ့္ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ မၾကားဖူးေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ား ၾကားခြင့္ရလုိက္တာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ အဓိကကေတာ့ နည္းပရိယာယ္ အကုိင္အတြယ္မတတ္ရင္ မဟာဗ်ဴဟာကုိ သြားၿပီးေတာ့မွ လႊမ္းမုိးတတ္တယ္။ မဟာဗ်ဴဟာ တိမ္းေစာင္းသြားတတ္တယ္ ဆုိတဲ့အခ်က္ကုိ ေထာက္ျပပါတယ္။ ကေန႔အေျခအေနဟာ အေျပာင္းအလဲေတြ သိပ္ျမန္တယ္။ ျဖစ္ထြန္းမႈေတြ သိပ္ျမန္တယ္။ အတုေတြေရာ အစစ္ေတြေရာ ဝါးတားတားေတြေရာ တကယ္ လက္ေတြ႔ေတြေရာ သိပ္ျမန္ပါတယ္။ အဲဒီၾကားထဲမွာ အကိုင္အတြယ္မတတ္ရင္ ငါးပါးေမွာက္မယ့္၊ သံဃာစင္ပါေမွာက္မယ့္ အျဖစ္မ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိေတြမျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔ ထိန္းေၾကာင္းသြားဖုိ႔လုိတယ္။ အျပန္အလွန္ထိန္းေၾကာင္းသြားဖုိ႔လုိတယ္ ဆုိတဲ့ ကိစၥေတြကုိ ေသေသခ်ာခ်ာ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေဆြးေႏြးေပးပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ဗကသ ႏုိင္ငံျခားေရးေကာ္မတီရဲ႕ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ ကုိမင္းႏုိင္။
ကိုမင္းႏုိင္ကေတာ့ ေရွ႕မွာ။ က်ေနာ္တုိ႔ေရွ႕မွာ ကန္႔လန္႔ခံေနတဲ့ ေက်ာက္တုံး၊ ၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒ၊ ဒီ ေက်ာက္တုံးကို တြန္းေပးႏုိင္တဲ့ သုိ႔မဟုတ္ ဒီေက်ာက္တုံးကုိ ဖ်က္သိမ္းပစ္ႏုိင္မယ္၊့ တစစီေခ်မႊပစ္ႏုိင္မယ့္ ျပဒါးရွင္လုံးဟာ လူထုပဲ။ က်ိန္းေသေပါက္ပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ လူထုကုိ အားမကုိးရင္၊ လူထုအက်ဳိးစီးပြားဆုိတာကုိ တည့္တည့္ မၾကည့္တတ္ရင္၊ ၾကည့္ေတာ့ၾကည့္တယ္ ၾကည့္ပုံလြဲသြားရင္ က်ေနာ္တုိ႔ က်ိန္းေသေပါက္ ခရီးေရာက္မွာမဟုတ္ဘူး ဆုိတာကုိ ေထာက္ျပသြားပါတယ္။

ဒီေဆြးေႏြးခ်က္ေတြအားလုံးကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ဒါဟာ က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ အလုပ္လမ္းၫႊန္ျဖစ္ပါတယ္။
ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီေမြးေန႔မွာ ေႂကြးေၾကာ္သံႏွစ္ရပ္တင္တာက “ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒ ၂၀၀၈ ဆန္႔က်င္ တုိက္ဖ်က္ၾက” နဲ႔ “၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲ ဆန္႔က်င္သပိတ္ေမွာက္ၾက” ျဖစ္ပါတယ္။ ကေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီမွာ ကိုင္စြဲထားတဲ့ဥစၥာဟာ “၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပုံ အေျခခံဥပေဒ ဆန္႔က်င္တုိက္ဖ်က္ၾက” နဲ႔ “၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ ဆန္႔က်င္တုိက္ဖ်က္ၾက” ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေလာက္ေျပာရင္ ကေန႔အေျခအေနသစ္ရဲ႕ေအာက္မွာ ေတာ္ပါ့မလား ဆုိၿပီးေတာ့မွ အားလုံးေသာ မဟာမိတ္မ်ားနဲ႔ညီမွ်ေအာင္ အေစာက ဂစ္တာႀကိဳးညႇိသလုိ သံစဥ္ညႇိၿပီးေတာ့မွ “၂၀၁၀ ရလဒ္ ဆန္႔က်င္တုိက္ဖ်က္ၾက” ကုိ တစုံတရာ ေလွ်ာ့ထားပါတယ္။

ဒီ ၂၀၁၀ ရလဒ္ကုိ ဘယ္လုိ အေျပာင္းအလဲေတြဆီကို တြန္းေပးႏုိင္မလဲ။
အေစာက ေျပာခဲ့တဲ့ ဖိအား ၄ ရပ္နဲ႔ တြန္းအားေပးႏုိင္ရင္ “ဆန္႔က်င္တုိက္ဖ်က္ၾက” လား။ အဲဒါကုိ က်ေနာ္တုိ႔ျပန္ၿပီး က်ေနာ္တုိ႔ႀကိဳက္သလုိ အ႐ုပ္ခ်ဳိးမွာလား။ မဆုိႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဓမၼစစ္ကေတာ့ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ ဆန္႔က်င္တိုက္ဖ်က္ေရးကိုေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ဦးလည္မသုန္ လုပ္ၾကရလိမ့္မယ္။
ကေန႔ ဦးသိန္းစိန္အစုိးရဟာ က်ေနာ္တုိ႔ျမင္တာကေတာ့ စစ္အာဏာရွင္အစုိးရပဲ။ ဆရာဦးဝင္းတင္က ေျပာတယ္။ စစ္တစ္ပုိင္း အစိုးရႀကီးပဲ တဲ့။ ကေန႔လႊတ္ေတာ္ဟာ စစ္လႊတ္ေတာ္ႀကီးပဲ တဲ့။ ေျပာတယ္။ ေသခ်ာေပါက္ သေဘာတူပါတယ္။ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ရဲ႕ သ႐ုပ္သဏၭာန္ေတြ သူ႔မွာ အျပည့္ရွိပါတယ္။ ျပည္တြင္းစစ္ကုိ နင္လားငါလား တုိက္ခ်င္တာ၊ တုိင္းရင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြကုိ မိႈခ်ဳိးမွ်စ္ခ်ဳိးေျပာခ်င္တာ၊ တုိင္းရင္းသူေတြကုိ ေစာ္ကားေမာ္ကား လုပ္ခ်င္တာ၊ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားဆုိတဲ့ ယုံၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့သူေတြကုိ တန္ဖုိးထားၿပီး မေျပာခ်င္တာ၊ လူထုကို ေစာ္ကားခ်င္တာ၊ လူထုလႈပ္ရွားမႈေတြနဲ႔ လူထုရဲ႕ ႐ုန္းကန္မႈေတြကို အသိအမွတ္မျပဳဘဲ ေၾကာက္ေနတာ၊ အတူတူပဲ၊ စစ္အာဏာရွင္ စနစ္ပဲ၊ စစ္အစိုးရပဲ၊ ဘာမွ အႏွစ္သာရ မေျပာင္းဘူး။

ဒါေပမယ့္ သူက သူ႔ကုိယ္သူ ဒီမုိကရက္တစ္အစုိးရလုိလုိ၊ Good Governance ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတဲ့သူလုိလုိ လုပ္ကိုင္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့၊ ေျပာဆုိေနၾကတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့ ဒါကုိ က်ေနာ္တုိ႔က သူဘာေျပာတာလဲ၊ သူ႔အသံကုိ သူ႔အလုပ္က မီရဲ႕လားဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႔ အၿမဲအကဲခတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ကေန႔ လက္ေတြ႔အရေျပာရရင္ မမီဘူးလုိ႔ ျမင္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ ဦးေဆာင္တပ္ဦးပါတီျဖစ္တဲ့ NLD ရဲ႕ေခါင္းေဆာင္၊ လူထုေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကလည္း ကေန႔ အေျခအေနဟာ ေျပာင္းလဲႏုိင္တဲ့၊ အေျပာင္းအလဲရဲ႕ လမ္းစေတြေတာ့ သူ ေတြ႔ရတယ္။ ေျပာင္းလဲေနၿပီလုိ႔ေတာ့ က်မ မေျပာပါဘူးလုိ႔ ေျပာပါတယ္။ လမ္းစဆုိတာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ သံုးသပ္ထားတဲ့ လားရာႏွစ္ခုထဲကတစ္ခုကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က အေကာင္းျမင္ၾကည့္ၿပီးေတာ့မွ ဆုိဟန္တူပါတယ္။

လားရာဟာ အေကာင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ အဆုိးလည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့ ကေန႔အေျခအေနကေတာ့ ဘာလဲဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ လားရာအေကာင္းလား လားရာအဆုိးလား ႏွစ္ခု လုံးျဖစ္ႏုိင္တဲ့အေျခအေနရဲ႕ေအာက္မွာ ကိုယ့္ကုိယ္ကုိ ေသေသခ်ာခ်ာတည္ေဆာက္ၿပီးေတာ့မွ ကုိယ့္အားကိုယ္ က်စ္ထားရမယ့္ ကာလျဖစ္တယ္လုိ႔ က်ေနာ္တို႔ျမင္ပါတယ္။ ကုိယ့္အားကုိယ္ ျပင္ရမယ္။ လားရာေကာင္းပဲျဖစ္လာလာ၊ လားရာဆုိးပဲျဖစ္လာလာ ဘယ္အေျခအေနေတြရဲ႕ေအာက္မွာမဆုိ က်ေနာ္တုိ႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔ကုိယ္ကို ျပင္ဆင္ၾကရလိမ့္မယ္။ ျပင္ဆင္ဖုိ႔ အခ်ိန္ အနိမ့္ဆံုးအဆင့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က၊ NLD က ေဆာင္ၾကဥ္းေပးေနတယ္လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ေက်းဇူးတင္ရလိမ့္မယ္။ အဲဒီလုိ အခ်ိန္ရမႈရဲ႕ေအာက္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ ျပင္ဆင္မႈေတြ နင္လားငါလား စကၠန္႔နဲ႔အမွ် လုပ္ႏုိင္တယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ အခ်ိန္မီ လိမ့္မယ္။ မဟုတ္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ ကိစၥေကာင္းမဟုတ္ဘဲ ကိစၥဆုိးကုိခ်ဳိးသြားတာနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔လည္း ကၽြမ္းထုိး ေမွာက္ခုံျဖစ္ကေရာ ဆုိရင္ေတာ့ ေနရာက်မယ္မဟုတ္ဘူး။

ဒါေၾကာင့္မုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ျပင္ဆင္မယ္။ ျပင္ဆင္ဖုိ႔ က်ေနာ္တို႔ တပ္လွန္႔ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီမွာ ႏႈိးေဆာ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ပါတီကေတာ့ျဖင့္ရင္ ဒီကိစၥကုိ ျပင္ဆင္မယ္လုိ႔ သႏၷိ႒ာန္ခ်ထားပါတယ္။ အင္အားေတြ က်ေနာ္တုိ႔ ျပင္ဆင္ၾကမယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ ကေန႔ေျပာဆုိေနတဲ့ ေတြ႔ဆုံမႈကေနၿပီးေတာ့မွ ေတြ႔ဆုံေဆြးေႏြးေရးဆုိတဲ့ အခင္းအက်င္းႀကီးဆီကုိ ေရာက္သြားေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔ တြန္းပုိ႔ၾကမယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ျပင္ၾကမယ္လုိ႔ ဒီလုိ စဥ္းစားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဆြးေႏြးေပးသြားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္မ်ား ေထာက္ျပသလုိပဲ က်ေနာ္တုိ႔အားလုံးက ညီညီၫြတ္ၫြတ္ သံစဥ္ညႇိၿပီး မျပင္ႏုိင္ရင္ အတြင္းႏွင့္အျပင္ညႇိၿပီး မျပင္ႏုိင္ရင္၊ က်ေနာ္တုိ႔ နည္းပရိယာယ္ေတြ အကုိင္အတြယ္မတတ္လုိ႔ ေမွာက္ေမွာက္မွားမွားျဖစ္ရင္ က်ေနာ္တုိ႔ ကုိယ္က်ဳိးနည္းလိမ့္မယ္။

အဲဒီေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္၊ တစ္ဖြဲ႔နဲ႔တစ္ဖြဲ႔၊ တပ္ေပါင္းစုတစ္ခုနဲ႔တစ္ခု က်ေနာ္တုိ႔ အေတြးအေခၚ မေတာ္တဆမ်ား တိမ္းပါးခၽြတ္ေခ်ာ္သြားရင္ ဝုိင္းတည့္ေပးဖုိ႔ ဝုိင္းမတ္ေပးဖုိ႔ လုိတဲ့ကာလလည္းျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ အျပန္အလွန္ ထိန္းမတ္ရင္းနဲ႔ အင္မတန္ႀကီးတဲ့ အားသစ္ႀကီးတစ္ခုကုိ တည္ေဆာက္ၿပီးေတာ့မွ စစ္အာဏာရွင္အစုိးရပဲ ျဖစ္ေနေသးတဲ့ ဦးသိန္းစိန္အစုိးရကေန တကယ့္ေျပာင္းလဲသြားမယ့္ ဒီမုိကေရစီေခတ္သစ္ႀကီးဆီကုိ ေရာက္သြားေအာင္၊ ဖက္ဒရယ္ ျပည္ေထာင္စုသစ္ႀကီးဆီကုိေရာက္သြားေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔အားလုံး ညီညီညာညာ သြားၾကရေအာင္ပါလုိ႔ က်ေနာ္တို႔ ဒီေန႔မွာ သႏၷိ႒ာန္ျပဳခ်င္ပါတယ္။

ဒီေန႔မွာ အားလုံးေဆြးေႏြးေပးၾကတဲ့၊ တက္ေရာက္ေပးၾကတဲ့၊ အျမင္ဖလွယ္ေပးၾကတဲ့ ေခါင္းေဆာင္အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ တက္ေရာက္ေပးၾကတဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ေက်ာင္းသားေတြ အပါအဝင္၊ SYCB ေက်ာင္းသူမ်ား အပါအဝင္၊ ပါတီဝင္မ်ား၊ မိတ္ေဆြမ်ား၊ ရဲေဘာ္မ်ား၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ား အားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

က်ေနာ္တုိ႔အားလုံး သႏၷိ႒ာန္ခ်ၿပီးေတာ့မွ စစ္အာဏာရွင္စနစ္ အကုန္အစင္ ပ်က္သုဥ္းသြားေအာင္၊ ၂၀၀၈ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကို က်ေနာ္တုိ႔ ဆန္႔က်င္တုိက္ဖ်က္သြားႏုိင္တဲ့အဆင့္ထိေရာက္ေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔ ႀကိဳးစားၾကပါစုိ႔လုိ႔ ေျပာၾကားရင္း က်ေနာ့္ရဲ႕ ေက်းဇူးတင္ျခင္းစကားကုိ နိဂုံးခ်ဳပ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment