Saturday, July 20, 2013

ပါတီဥကၠ႒ ရဲေဘာ္ ေအာင္မုိးေဇာ္၏ နိဂုံးခ်ဳပ္အမွာစကား

ပါတီဗဟုိစည္း႐ုံးေရးေကာ္မတီ အစည္းအေဝးတြင္ေျပာၾကားေသာ ပါတီဥကၠ႒၏ နိဂုံးခ်ဳပ္အမွာစကား 

(၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၁၅ ရက္) 

အခု ဗဟုိစည္း႐ုံးေရးေကာ္မတီအစည္းအေ၀းကေနၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ လာမယ့္ ၂ ႏွစ္အတြင္းမွာလုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြ အမ်ားႀကီးကုိ ခ်မွတ္ေပးလုိက္တယ္။ အဲဒီလုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြကို က်ေနာ္တုိ႔အကုန္လုံးက တကယ္ပဲ တက္တက္ႂကြႂကြနဲ႔ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ရပါလိမ့္မယ္။ ဒီလုပ္ငန္းေတြကိုသာ က်ေနာ္တုိ႔ ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ႏုိင္တယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီဟာ က်ိန္းေသေပါက္ ဂုဏ္သိကၡာရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေရးပါတီတစ္ရပ္အျဖစ္ က်ေနာ္တုိ႔တုိင္းျပည္ရဲ႕ ႏုိင္ငံေရးျဖစ္စဥ္မွာ ရပ္တည္လာႏုိင္မွာျဖစ္တယ္။ အဲဒီလုိ ဂုဏ္သိကၡာရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေရးပါတီတစ္ရပ္အျဖစ္ ဒီ ၂ ႏွစ္အတြင္းမွာ ႀကိဳးစားပမ္းစားလုပ္မယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ ပါတီ ရပ္တည္လာႏုိင္မွာျဖစ္တယ္ဆုိတာကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ဗဟုိစည္း႐ုံးေရးေကာ္မတီဝင္ တစ္ဦးခ်င္းစီက အေသအခ်ာ ယုံၾကည္ဖုိ႔လုိတယ္။ အေသအခ်ာယုံၾကည္မႈအေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔အလုပ္ေတြကို တက္တက္ႂကြႂကြ လုပ္ဖုိ႔လုိတယ္လုိ႔ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ 


ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ဒီလုိ အလုပ္ေတြကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ အပင္အပန္းခံၿပီး လုပ္ႏုိင္ဖုိ႔ဆုိလုိ႔ရွိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ ပါတီတြင္း ညီၫြတ္ေရး အလြန္အေရးႀကီးတယ္။ အထူးသျဖင့္ ပါတီဗဟုိစည္း႐ုံးေရးေကာ္မတီရဲ႕ ညီၫြတ္ေရးဟာ အေရးႀကီးတယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႔အခ်င္းခ်င္း တကယ့္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္စိတ္နဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ လက္တြဲညႇိႏႈိင္းၿပီးသြားႏုိင္မွ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ညီၫြတ္ေရးနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီရဲ႕ ညီၫြတ္ေရးလည္း တည္ေဆာက္ႏုိင္မယ္။ တၿပိဳင္နက္တည္းမွာလည္းပဲ အလုပ္ေတြကုိ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ တက္တက္ႂကြႂကြနဲ႔ အလုပ္လုပ္ႏုိင္မွာျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီ ပါတီညီၫြတ္ေရးကုိ အထူးသျဖင့္ အဓိကထားၿပီးေတာ့ အျမဲတမ္းသတိနဲ႔ တည္ေဆာက္ဖုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔သာမက ေနာက္ထပ္တုိးခ်ဲ႕မယ့္ ဗဟုိစည္း႐ုံးေရးေကာ္မတီေတြကိုလည္းပဲ က်ေနာ္တုိ႔နဲ႔ တစ္သားတည္းျဖစ္ေအာင္ တည္ေဆာက္ႏုိင္ဖုိ႔ အလြန္အေရးႀကီးတယ္။ ပါတီတစ္ခုလုံးရဲ႕ညီၫြတ္ေရးဟာ က်ေနာ္တုိ႔တေတြရဲ႕ ညီၫြတ္ေရးအေပၚမွာ အမ်ားႀကီးတည္မွီတယ္လုိ႔ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တယ္။ 

ေနာက္ဆုံးတစ္ခ်က္ကေတာ့ အစည္းအေဝးအဖြင့္တုန္းက က်ေနာ္ေျပာခဲ့သလုိပဲ အခက္အခဲေတြ၊ စိန္ေခၚမႈေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီ ၂ ႏွစ္ေလာက္ ၃ ႏွစ္ေလာက္ ေတာ္ေတာ္ေလး အပင္အပန္းခံ အဆင္းရဲခံ အနစ္နာခံၿပီးေတာ့ ျဖတ္သန္းႏုိင္ပါမွ ဒီ အေျခအေနေတြကို က်ေနာ္တုိ႔ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္နဲ႔ ရင္ဆုိင္ႏုိင္မွာျဖစ္တယ္။ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ေတာင္းဆုိခ်င္တာကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔တစ္ဦးခ်င္းစီအေနနဲ႔ ဒီပါတီကုိ တကယ့္ဂုဏ္သိကၡာရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေရးအရ ဂုဏ္သိကၡာရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေရးပါတီအျဖစ္ ဒီ ၂ ႏွစ္အတြင္းမွာ ရပ္တည္ႏုိင္ေအာင္ က်ေနာ္တုိ႔ မနားမေန ႀကိဳးစားမယ္။ တက္တက္ႂကြႂကြ ႀကိဳးပမ္းမယ္ဆုိတဲ့သံဓိ႒ာန္ကုိ က်ေနာ္တုိ႔ တစ္ဦးခ်င္း ခုိင္ခုိင္မာမာခ်ၾကပါလုိ႔ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ေတာင္းဆုိရင္း နိဂုံးခ်ဳပ္ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ။ 


 

No comments:

Post a Comment